- Problemy z zamówieniem
- Dlaczego nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem zamówienia?Sprawdź folder ze spamem, jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Napisz e-mail do Zespołu Obsługi Klienta, podając swój identyfikator transakcji.
- Czy mogę anulować zamówienie?Jeśli Twoje zamówienie nie zostało wysłane, możesz je anulować w sekcji"Moje zamówienia" . Lub możesz skontaktować się z nami w celu uzyskania pomocy.
- Jaki jest status mojego zamówienia?Proszę kliknąć na stronę Moje zamówienia . Informacje o śledzeniu zostaną tam zaktualizowane na czas.
- Jak napisać recenzję?Po dostarczeniu paczki napisz recenzję, klikając przycisk "Napisz recenzję" na stronie "Moje recenzje" .
- Czy mogę zmienić adres po złożeniu zamówienia?Prosimy o kontakt w celu zmiany adresu przed wysłaniem zamówienia.
- Jak złożyć zamówienie?Proszę zapoznać się z określonymi procedurami poniżej:
- Jak otrzymać fakturę?Podaj nam numer zamówienia i adres rozliczeniowy poprzez skontaktuj się z nami.
- Czy muszę płacić cło?Wszystkie produkty z europejskich magazynów są wolne od podatku.
- Czy VEVOR dolicza podatek VAT do produktów sprzedawanych w Europie?VAT to podatek od wartości dodanej pobierany od towarów sprzedawanych przez VEVOR w Europie.Ceny towarów sprzedawanych przez VEVOR (bez rabatu) zawierają podatek VAT. Podatek VAT musi być obliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami i różnymi stawkami podatkowymi w każdym kraju w Europie. Dlatego też, gdy zamówienie zostanie rozliczone, kwota podatku VAT może się różnić, w zależności od stawki VAT kraju docelowego, która ma zastosowanie do zamówienia. W przypadku zamówień wysyłanych do innych krajów UE, odliczony zostanie VAT kraju domyślnego i zastosowana zostanie stawka VAT kraju docelowego. Ostateczny podatek VAT zostanie wyświetlony po potwierdzeniu zamówienia, wraz ze stawką VAT odpowiadającą krajowi przeznaczenia produktu. Aby zapewnić Ci lepsze wrażenia z zakupów, VEVOR płaci podatek VAT za te towary. W przypadku dalszych pytań dotyczących podatku VAT od zamówień, prosimy o kontakt z support@vevor.pl
-
- Wysyłka i Dostawa
- Skąd jest wysyłana moja paczka?Posiadamy wiele magazynów w Ameryce Północnej i Europie. Wyślemy Twoją paczkę z magazynu, który znajduje się najbliżej Ciebie.
- Kiedy mogę spodziewać się przesyłki?Wszystkie paczki zostaną wysłane w ciągu 24 godzin. Czas dostawy to 2-7 dni.
- Jak mogę uzyskać informacje o śledzeniu?Po wysłaniu paczki informacje o śledzeniu zostaną jednocześnie zaktualizowane na stronie "Moje zamówienia" .
- Dlaczego numer śledzenia jest nieprawidłowy?Proszę cierpliwie czekać. Numer śledzenia jest nieprawidłowy, zanim przewoźnik zeskanuje paczkę i prześle informacje.
- Co mogę zrobić, jeśli dostawa się nie powiedzie?Skontaktuj się z lokalnym przewoźnikiem i ponownie zaplanuj dostawę.
-
- Zwrot kosztów
- Jak długi jest okres gwarancji?Na produkty sprzedawane na naszej oficjalnej stronie udzielamy rocznej gwarancji.
- Czy mogę zwrócić produkt?Prosimy o uważne zapoznanie się z naszą Polityką zwrotów przed zwróceniem produktu. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z Zespołem Obsługi Klienta.
- Jak długo mogę otrzymać zwrot pieniędzy?Zwrot zostanie rozliczony w ciągu 15 dni roboczych. Dokładny termin realizacji zwrotu jest ustalany przez bank.
- Co mogę zrobić, jeśli nie otrzymałem zwrotu pieniędzy?Skontaktuj się najpierw ze swoim bankiem, aby potwierdzić, czy zwrot został rozliczony. Skontaktuj się z nami , jeśli bank stwierdził, że płatność nie została zrealizowana.
- Jak mogę otrzymać zwrot pieniędzy?Skontaktuj się z nami i prześlij odpowiednie zdjęcia i filmy.
-
- Płatności i promocje
- Jak mogę otrzymać kod rabatowy?Proszę zwrócić szczególną uwagę na działania promocyjne na naszej stronie internetowej, aby otrzymać kod rabatowy.
- Co mogę zrobić, jeśli zapomnę skorzystać z kodu rabatowego?Użyj kodu rabatowego przy następnym zakupie, zanim kod wygaśnie.
- Dlaczego mój kod rabatowy jest nieważny?Prosimy o zapoznanie się z dostępnym asortymentem, terminem i innymi przepisami kodu rabatowego. Proszę skontaktuj się z nami , aby uzyskać więcej informacji.
- Czy mogę użyć więcej niż jednego kodu rabatowego w jednym zamówieniu?Przy jednym zamówieniu można wykorzystać tylko jeden kod rabatowy.
- Jakie są akceptowane metody płatności?Akceptowane są płatności PalPal i kartą kredytową.
- Co mogę zrobić, jeśli moja płatność się nie powiedzie?Sprawdź środowisko sieciowe, metodę płatności i ustawienia banku.
-
- Produkt i magazyn
- Czy mogę zrobić drop shipping?Skontaktuj się z naszym agentem pod adresem b2b@vevor.com
- Czy zapewniasz sprzedaż hurtową?Kliknij przycisk "skontaktuj się z nami" , aby uzyskać więcej informacji
-
- Moje konto
- Jak mogę zresetować hasło?Hasło można edytować, klikając „Edytuj hasło” w „Moje konto”.
Jeśli zapomniałeś hasła i nie możesz się zalogować, możesz kliknąć „Zapomniałeś hasła” na stronie logowania. - Dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto?Sprawdź, czy konto i hasło są poprawne. Jeśli nadal masz problemy z logowaniem, skontaktuj się z Zespołem Obsługi Klienta, aby uzyskać dodatkowe wsparcie.
- ak mogę zmienić swój adres e-mail?Może zarejestrowany adres e-mail jest z błędną pisownią. Przykro nam, że nie możemy zmienić zarejestrowanego adresu e-mail za Ciebie, ale zalecamy rejestrację przy użyciu prawidłowego adresu e-mail.
Jeśli chcesz zmienić swój adres e-mail w książce adresowej, wykonaj następujące czynności: 【Moje konto】-【Książka adresowa】 - Jak mogę zamknąć swoje konto?Przepraszamy, nie możesz samodzielnie zamknąć swojego konta.
Jeśli nie chcesz swojego konta, możesz skontaktować się z nami, aby je usunąć po zrealizowaniu wszystkich zamówień i wykorzystaniu kuponów. - Jak mogę się wypisać?Możesz kliknąć „Anuluj subskrypcję” na dole promocyjnej wiadomości e-mail, aby zrezygnować z subskrypcji. Lub możesz skontaktować się z nami , aby zrezygnować z subskrypcji.
-
- Polityka zwrotówZastrzeżenie: Polityka zwrotów na oficjalnej stronie dotyczy tylko zamówień złożonych na oficjalnej stronie internetowej. Naszym klientom oferujemy 30-dniową politykę bezpłatnego zwrotu. Sprawdź następujące warunki, które mają zastosowanie do polisy:
- Warunki dotyczące bezpłatnego zwrotu:1. Produkt nie może być normalnie używany po otrzymaniu.2. Wysłaliśmy Ci niewłaściwy produkt.3. Otrzymany produkt nie odpowiada opisowi.4. Otrzymany produkt jest wadliwy.
- Warunki, które NIE DOTYCZĄ bezpłatnego zwrotu:1. Już tego nie chcesz ani nie lubisz.2. Produkt nie pasuje.3. Produkt dotarł za późno.4. Produkt nie wygląda autentycznie.5. Produkt nie jest dostarczany z instrukcją obsługi.6. Produkt jest uszkodzony z przyczyn nienaturalnych.
- Jak mogę zwrócić produkt?Jeśli produkt można zwrócić bezpłatnie, w ciągu 30 dni od otrzymania produktu prosimy o kontakt z Zespołem Obsługi Klienta w celu uzyskania etykiety zwrotnej/adresu zwrotnego. Skontaktuj się z nami ponownie, aby otrzymać zwrot pieniędzy po podpisaniu paczki zwrotnej przez nasz magazyn.
-