Witamy na naszej stronie! Z pewnych powodów wszystkie nasze produkty mogą zostać zwrócone za darmo w ciągu 30 dni! (Ta sama gwarancja jest udzielana na wymienione i zwrócone produkty.) Prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta, jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy! Teraz postępuj zgodnie z poniższymi zasadami, aby uzyskać więcej informacji.
- PrawoPolityka zwrotów dotyczy tylko produktu z naszej oficjalnej witryny. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za inne strony internetowe, które sprzedają produkty VEVOR. Proszę dokładnie sprawdzić wszystko po otrzymaniu przesyłki, a wszelkie uszkodzenia spowodowane przez człowieka, z wyjątkiem DOA (Dead-On-Arrival), nie zostaną objęte. Jeśli przedmiot został uszkodzony w transporcie lub stanie się wadliwy w okresie gwarancyjnym, wyślij nam e-mail ze zdjęciami lub filmem, aby pokazać problem. Wszelkie nieautoryzowane zwroty nie będą akceptowane.Uwaga: Wszelkie wyjaśnienia dotyczące autoryzacji należą do firmy VEVOR. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, nie wahaj się z nami skontaktować.
- Powody przemawiające za bezpłatnym zwrotemZły przedmiot wysłany Jeśli otrzymałeś nasz produkt, który nie jest taki sam jak na liście produktów, możesz przesłać nam zdjęcia produktów. Zwrócimy je po potwierdzeniu.
- Nie obsługuje bezpłatnego zwrotuPrzybył za późnoJeśli długo czekałeś na produkt, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Ponieważ nasze produkty są ciężkie, czas przetwarzania i dostawy jest dłuższy niż w przypadku lekkich opakowań.Jeśli dostawa jest opóźniona z przyczyn firmy logistycznej, VEVOR nie przyjmuje bezpłatnych zwrotówNie chcę tegoJeśli otrzymałeś już przedmiot, ale zmieniłeś zdanie i już go nie chcesz, i jeśli poprosisz o to przez pomyłkę lub cena uległa zmianie, przedmiot nie może zostać zwrócony ani zwrócony.Nie pasuje do opisuJeśli otrzymałeś przedmiot, który nie zgadza się z opisem lub zdjęciem produktu, prześlij nam swoją opinię. Na podstawie konkretnego powodu zdecydujemy, czy zapłacić za przesyłkę zwrotną.Nie wydaje się autentycznyJako marka premium, która istnieje na rynku od 8 lat, nasze produkty są zupełnie nowe i możesz ich szukać również na innych platformach.Brak instrukcji lub niestandardowa instrukcjaMożesz najpierw skontaktować się z naszym działem obsługi klienta przez e-mail; prześlemy Ci instrukcję obsługi instalacji w formie tekstowej lub wideo.Nie pasujeJeśli rozmiar otrzymanego produktu nie jest odpowiedni, możesz najpierw skontaktować się z nami, aby zapewnić odpowiednie rozwiązanie z powodu spowodowanego przez nas.Uwaga: Nie ponosimy odpowiedzialności za przedmioty przypadkowo zanieczyszczone lub uszkodzone podczas użytkowania spowodowane błędem użytkownika.
- Jak zwrócić oryginalny produkt?Standardowy zwrot logistycznyGdy prosisz o zwrot zwykłych przesyłek, musisz sam je zwrócić na stację logistyczną. W przypadku*dużych i ciężkich produktów, zorganizujemy odbiór i zwrot od drzwi do drzwi (nasz personel obsługi klienta poinformuje Cię, że odbierzemy oryginalny przedmiot); Możesz odpowiedzieć nam z planowanym czasem odbioru; jeśli nie odpowiesz, podamy Ci harmonogram po 1-2 dniach.* Produkt wielkogabarytowy: ponad 150 cm w jednostronnej długości lub ponad 300 cm w obwodzie. Ciężki produkt: ponad 30 kg masy netto.Jeśli wysyłasz produkt:1. Ostrożnie zapakuj przedmiot(y) w oryginalne opakowanie. 2. Powinieneś odesłać przedmiot z powrotem do naszego magazynu. Jeśli nie znasz magazynu, skontaktuj się z nami.
- Co powiesz na problemy po zwrocie przedmiotów?Po dostarczeniu oryginalnego produktu do naszego magazynu poinformujemy Cię o następujących kwestiach dotyczących zwrotu lub wymiany. Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany po potwierdzeniu przez naszych pracowników magazynu, że produkt jest nieotwarty i jest w dobrym stanie.
- Ile czasu zajmuje otrzymanie zwrotu pieniędzy?Jeśli płacisz kartą kredytową, otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 3-15 dni od otrzymania e-maila o zwrocie (zgodnie z czasem przelewu w firmie obsługującej kartę kredytową klienta). Jeśli płacisz przez Paypal, otrzymasz zwrot pieniędzy na czas po otrzymaniu wiadomości e-mail ze zwrotem.Uwaga: nasz sklep nie pobiera opłaty manipulacyjnej.Aby uzyskać pomoc dotyczącą zwrotu lub zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami.Numer telefonu: 0049-896-282-4112E-mail:support@vevor.pl