Punkty VEVOR to program nagród dla programu Członków VEVOR. Członkowie VEVOR mogą zdobywać punkty po złożeniu zamówień na naszej stronie internetowej i mogą wykorzystać te punkty jako zniżkę przy przyszłych zamówieniach. Kwalifikowanym członkiem VEVOR jest użytkownik, który zarejestrował konto i zalogował się na stronie internetowej VEVOR.
Za każdy kwalifikujący się zakup możesz zdobyć punkty na podstawie kursu wymiany
Twojej zarejestrowanej strony, wyłączając podatki, wysyłkę lub inne opłaty. Kwalifikujące
się zakupy dotyczą zakupów członków VEVOR na produktach VEVOR, wyłączając kwotę zwrotów/
odrzuceń/anulowań w Twoich zamówieniach.
Po dokonaniu płatności Twoje konto otrzyma punkty zdobyte za to zamówienie, ale punkty
są zamrożone i nie można ich w tym momencie używać. Punkty będą dostępne dopiero po tym,
gdy zamówienie, za które zapłaciłeś/zapłaciłaś, zostanie wysłane. Możesz sprawdzić
szczegóły stanu wszystkich zdobytych punktów, klikając
Punkty w swoim koncie.
Poprzednie punkty wydane na Twoje zamówienia nie kwalifikują się do generowania nowych punktów.
Poziom Członka | Procent punktów zwrotnych dla członka na wydatki | Przykład: Po zakupie towarów o wartości 100€ na VEVOR, możesz zdobyć: |
---|---|---|
V0 | 2% | 200 punktów("pt"), równowartość 2€ |
V1 | 2% | 200 punktów("pt"), równowartość 2€ |
V2 | 3% | 300 punktów("pt"), równowartość 3€ |
V3 | 4% | 400 punktów("pt"), równowartość 4€ |
V4 | 5% | 500 punktów("pt"), równowartość 5€ |
Za każde 100 punktów możesz odjąć 1€, gdy Twoje zamówienie zostanie uregulowane. Wskaźnik odjęcia punktów podlega zasadom Twojej zarejestrowanej strony internetowej. Możesz użyć punktów, aby pokryć do 5% całkowitej ceny zamówienia (wyłączając podatki, wysyłkę i ubezpieczenie). Najwcześniej wygasłe punkty zostaną najpierw zastosowane.
Punkty na każdej stronie internetowej VEVOR są niezależne. Saldo punktów można sprawdzić w koncie. To saldo jest dostępne na bieżącej stronie.
Proszę zalogować się na swoje konto VEVOR i kliknąć na Punkt, aby sprawdzić swoje saldo. Możesz wyświetlić saldo punktów tylko na bieżącej stronie.
Punkty VEVOR mają różne okresy ważności. Data wygaśnięcia zostanie podana, gdy otrzymasz punkty. Punkty zdobyte przed 1 stycznia 2024 roku zostaną wyczyszczone 31 marca 2024 roku, a członkowie posiadający punkty zostaną wcześniej poinformowani przed wyczyszczeniem. Jeśli Twoje punkty wygasną przed wykorzystaniem, zostaną usunięte z Twojego konta.
1. Jeśli anulujesz nieopłacone zamówienie, punkty użyte do oryginalnego zamówienia zostaną
natychmiast zwrócone na Twoje konto.
2. Jeśli zwrócisz zamówienie, punkty użyte do tego zamówienia zostaną zwrócone na Twoje konto
wraz z zwróconym zwrotem. Jeśli zwrócisz część zamówienia
, punkty zostaną zwrócone na Twoje konto na
podstawie procentu ceny zwróconego produktu do całkowitej ceny produktu.
3. Jeśli Twoje zamówienie zostanie anulowane lub zwrócone po wygaśnięciu punktów, wygasłe punkty
nie zostaną zwrócone na Twoje konto. Możesz zobaczyć szczegóły punktów w swoim koncie.
4. Jeśli zwrócisz zamówienie po potwierdzeniu odbioru, punkty użyte w zamówieniu zostaną zwrócone
na Twoje konto. Gdy zwrócisz zamówienie lub przedmiot, punkty zdobyte ze zwrotu zamówienia zostaną odjęte,
a punkty, które wygasną jako pierwsze, zostaną odjęte jako pierwsze. Jeśli saldo Twojego konta nie ma
wystarczającej liczby punktów, punkty będą odliczane, aż saldo wyniesie 0.
Wykorzystanie na gotówkę nie jest dozwolone.
Nie wolno Ci przenosić, sprzedawać, darować, zastawiać, udzielać w zastaw lub w inny sposób rozporządzać zdobytymi punktami, aby umożliwić obieg tych punktów na rynkach. Naruszenie tego uprawnia nas do zawieszenia lub anulowania wszystkich zdobytych punktów z natychmiastowym skutkiem.
*Proszę zauważyć, że przyznawanie punktów jest w gestii firmy i podlega warunkom i zasadom firmy, które mogą być zmieniane od czasu do czasu.